Saturday, December 1, 2007

推翻

我以为坦诚是所有一切的答案
所以全部的理由总觉得自然
怀疑也渐渐变淡

我以为回忆是彩绘完全的色彩
所以对你我未来
从未失去期待
我相信你
你就是爱

突然间你连瞒都不瞒
想也不想
就这麽推翻
就这麽说过去只是闹剧一场
就这样你连探都不探
看也不看
像与你无关
像是只有我还可以承受
这无解的遗憾

我以为回忆是彩绘完全的色彩
所以对你我未来
从未失去期待
我只能让
让你离开

7 comments:

Anonymous said...

Dear Manja who is this song by?

M@njAkid said...

faye wong

Anonymous said...

Oh ya. Just found it. Very nice. One of her last songs before retiring hor

Anonymous said...

Which Faye album is it from?

M@njAkid said...

hmm.. not really.. i think this was the album after her husband divorced her.

Anonymous said...

Oh I know the one. "Only Love Strangers"

M@njAkid said...

yupp :)